У The Times вибачилися за “російський” Крим

Новини України

Після критики з боку посольства України в Сполученому Королівстві видання опублікувало офіційне вибачення.

Редакція газети The Times визнала помилку в публікації, де анексований Крим був зображений на карті як територія РФ. Про це в понеділок, 11 червня, говориться в заяві видання.
“Переважна більшість країн (уключаючи Велику Британію) не визнають анексії Росією у 2014 році українського Криму і засудили її як таку, що суперечить міжнародному праву. Даруйте на помилці. Перепрошуємо, що допустилися помилки”, – йдеться в заяві The Times.
У свою чергу українські дипломати високо оцінили відповідь газети.
“Будь-хто може помилитися. Але важливо визнати, що було зроблене неправильно, і виправити, як належить. Нас насправді це зворушило!” – йдеться у Тwitter українського посольства у Великій Британії.

.@thetimes Everyone can make a mistake. What is crucial – to acknowledge them and correct timely. We do appreciate! #CrimeaIsUkrainepic.twitter.com/BiMvryRmFg

— Ukraine’s Emb. to UK (@UkrEmbLondon) 11 июня 2018 г.

Раніше повідомлялося, що у Великій Британії видання The Times опублікувало карту, на якій Кримський півострів позначений тим самим кольором, що й Росія.

Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.

Залишити відповідь