НАША ГАЗЕТА ЗМІНЮЄ ПЕРІОДИЧНІСТЬ ВИХОДУ

Блог редактора

Час «Ч» настав…

Як я вже інформував читачів, наше видання змінює періодичність виходу. Тобто, «Трибуна праці» переходить у категорію тижневиків. Що означає: надалі виходитиме раз на тиждень – по суботах.

Отже, починаючи з 3 листопада, «Трибуна праці»  по вівторках не виходитиме.

Але при цьому не змінює обсягів змісту: якщо два номери на тиждень (8­9 на місяць) мали по 4 сторінки, то тижневик на 8 сторінках вміщуватиме такий же самий обсяг інформації.

Зате з’являється можливість краще структурувати випуски газети. Тобто, в кожному номері буде ширший набір тематичних рубрик, під якими групуватимемо потрібні читачеві, корисні й цікаві публікації.

Думаю, що ніхто не звинувачуватиме нас і за бажання дещо зменшити при цьому собівартість газети. Адже редакційні затрати на поштову доставку її до читача теж мають для нас важливе значення. Правда, «Укр­пошта» (і я про це вже також писав) весь час підвищує свої тарифи, притому – в однобічному порядку, без погодження з видавцями друкованих ЗМІ. Тож затрати наші на випуск газети все зростають, а надходження – не встигають за ними…

Парадокс у ринкових умовах, але це є фактом: передплатна ціна на всі комунальні (районні) газети в Україні не покриває й половини затрат на їх видання. У кращому випадку, читач купує (виписує) газету за власні кошти на 2,5­3 місяці, а отримує її ще 3­3,5 місяця в півріччі безплатно для себе – за гроші, в основному, редакцій. Які заробляють ці кошти на рекламі та інших видах послуг. При цьому сидячи самі на «голодному пайку»… А встановити передплатну ціну хоч би в розмірах собівартості – означає позбавитись і тих вірних читачів, які не уявляють свого життя без інформації з місцевої газети. Адже торік один річний комплект «Трибуни праці» для кожного передплатника обійшовся нашій редакції в 330 гривень. А передплата газети (на два півріччя) коштувала 132 гривні…

Та повернемось до змісту видання. Оперативність донесення інформації до читача друкованими ЗМІ в останні десятиліття в усьому світі все зменшується. Тут давно перемагають телебачення та інтернет, у яких є можливість повідомляти про події в режимі онлайн, тобто – в прямому ефірі, або ж з мінімальною затримкою в часі. Тому газетам залишається, в основ­ному, аналітична й коментаторська функції, а також задоволення різних пізнавальних інтересів читачів.

Що ми обіцяємо робити ще краще!

Перший випуск тижневика вийде 7 листопада.

Павло СМОВЖ.