…І ПОСКАРЖИТИСЬ НЕМА КОМУ

Публікації Трибуни Праці

 

 

32 роки минає з дня трагедії на ЧАЕС. Ми, автомобілісти всіх профілів, були одними з найактивніших під час  ліквідації аварії. Проте про нас, ліквідаторів, з кожним роком згадують все менше і менше.

Ось і пенсії всім добавили. Кому на 200­300 грн, а  декому – й на 2­3 тисячі. Ми не проти цього. Навіть раді. Але ж добавили за стаж! А стаж такий великий люди здобули, працюючи в Чорнобилі з 1990 по 2017 роки. А нам – за ліквідацію аварії з перших днів, коли дехто взагалі відмовлявся туди їхати, – зась…

Між собою багато хто каже, що водії і так велику пенсію отримують. Але ж нам нараховували пенсії із заробітку. В «мирний» час заробіток у водіїв був 120­150 крб. За ліквідацію враховували Прип’ять (3 зона), Чорнобиль (2 зона), ПуСО (пункт санітарного обробітку – 1 зона). Виходило  700­1000 грн. Звідси і пенсії були більші, ніж в інших. Але коли раніше долар був по 8 грн, то можна було й жити. А тепер він – 25­26 грн. Разом з ним піднялися на все ціни. Тобто, виходить, що нам знизили пенсію в 3,5 раза. Коли б пенсії і заробітна плата зростали разом з доларом, то й нам жилося б краще.

Повністю із змістом даної публікації можна ознайомитися в форматі PDF. Передплачуйте таку можливість.

Олександр КОСЯНЧУК,

учасник ліквідації наслідків аварії

на ЧАЕС, колишній голова профкому

 Іванківського автопідприємства.